NOVOSTI

Fiat Professional na sajmu Salone del Camper 2018 u Parmi

18 September 2018

web_180910_FP_01_HP

  • Do 16. rujna Parma je domaćin najvažnijeg događanja u Italiji za rekreativna vozila i turizam na otvorenom, sektor koji je u neprekidnom porastu na svim tržištima.
  • Svi reflektori bit će usmjereni na Ducato, najprodavaniji model tvrtke Fiat Professional koji je savršena baza za kamper za sve zaljubljenike u rekreativna vozila i neprikosnoveni lider na tržištu – danas su tri od četiri prodana kampera u Europi izrađeni na bazi Ducato.
  • U proteklih 10 godina 500.000 obitelji odabralo je vozila na bazi modela Ducato i on je 11 godinu zaredom proglašen „najboljom bazom za kamper”.
  • Na štandu tvrtke Fiat Professional izložene su četiri baze za kamper Ducato – dva modela kabina-šasija i dva modela kabina-tegljač u rednoj konfiguraciji – kako bi se pokazala nebrojiva rješenja koja taj model omogućuje.
  • Ducato je „predvodnik na putu do slobode”, što je jasno vidljivo kroz brojne dostupne usluge, razvijene u suradnji s tvrtkom Mopar, koje jamče potpuno bezbrižno uživanje u godišnjem odmoru na otvorenom.
  • Premijerno je prikazan novi logotip i marka „Fiat Professional za rekreativna vozila” koji je tvrtka Fiat Professional stvorila posebno za taj tržišni sektor.

 

Salone del Camper 2018, najvažniji događaj u Italiji za rekreativna vozila i turizam na otvorenom, odvija se u Parmi, a Fiat Professional najprodavaniji je model Ducato, savršena baza za kamper za zaljubljenike u rekreativna vozila i neprikosnoveni tržišni lider u Europi.

Održava se svake godine u sajmišnoj četvrti Parme i Salone je važno mjesto susreta proizvođača i operatera, ali i brojnih zaljubljenika i drugih vođenih pukom znatiželjom za turizam na otvorenom. Pored izloženih kampera izrađenih na bazi šasije Ducato, posjetitelji sajma tvrtke Fiat Professional mogu vidjeti četiri vozila Ducato – dva modela šasija-kabina i dva modela tegljač-kabina u rednoj konfiguraciji – što je samo malen primjer nebrojivih rješenja koje model pruža.

Dotični sektor bilježi neprekidan porast. Stručnjaci očekuju ukupno povećanje od 120.000 novoregistriranih vozila diljem Europe 2018., što znači porast od otprilike 10 % godišnje. Potražnja iz godine u godinu raste na svim tržištima, s ukupnom ekspanzijom od otprilike 50 % u protekle četiri godine.

Dakle, sve više i više zaljubljenika razmatra nabavku kampera kao praktično rješenje, ali i još važnije kao izričaj osobnog stila života izvan utabanih staza. Takvi su ljudi zaslužni za uspješnost ikonskog modela Fiat Professional, što je rezultiralo cijenjenom nagradom koju je model osvojio jedanaesti put zaredom. Naime, Ducato su ove godine čitatelji poznatog njemačkog časopisa Promobil ove godine ponovno proglasili „najboljom bazom za kamper”, što potvrđuje njegovo vodstvo u sektoru kampera.

Fiat Professional marljivo radi ne samo na neprekidnom razvoju najprodavanije europske baze za kamper – danas su tri od četiri kampera prodana u Europi izrađeni na bazi Ducato – već i na razvoju sve sofisticiranijih usluga, uz neprekidnu brigu za kupce. Tako će zahvaljujući stručnjacima marke posjetitelji sajma Salone del Camper 2018 moći saznati više o brojnim rješenjima namijenjenim za bezbrižnost kupaca, što zajedno s izvrsnošću samog proizvoda čini marku Fiat Professional ultimativnim „predvodnikom na putu do slobode”.

I na kraju, Fiat Professional predstavit će novi logotip „Fiat Professional za rekreativna vozila” stvoren posebno za svijet rekreativnih vozila, što dodatno ističe posvećenost tom poslovnom području ovdje u Parmi, nakon premijernog predstavljanja na nedavno održanom sajmu u Düsseldorfu.

Izloženo na sajmu

Na sajmu Salone del Camper 2018, Fiat Professional izlaže razne vrste modela Ducato, svaki savršeno prikladan za pretvaranje u različitu vrtu kampera. Posjetitelji će moći pobliže pogledati model Ducato Chassis Cab 130 Multijet2 Euro6 s 2,3-litrenim turbo dizelskim motorom, u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina, snage 130 ks (96 kW) i s okretnim momentom od 320 Nm pri 1800 o/min. S međuosovinskim razmakom od 3.800 mm i bruto masom vozila od 3.650 kg, dolazi potpuno opremljen gumama Camping Car, električnim podizačem stakla, sustavom ESP s funkcijom ASR i sustavom za pomoć pri kretanju na uzbrdici i dva zračna jastuka. Na izloženom vozilu predstavljena je i brojna dodatna oprema za dodatno uređenje modela, uključujući 16″ kotače od lake legure, posebno prilagođena vozačka sjedala s dvostrukim naslonom za ruku i zakretnim postoljem, regulator brzine, radio s 5″ dodirnim zaslonom i sustavom Bluetooth, klima-uređaj s automatskim upravljanjem i dnevna svjetla. Jednako impresivno standardno i dodatno opremljen je i drugi model izložen na štandu, model 150 Multijet2 Euro6 Chassis Cab, s 2,3-litrenim turbo dizelskim motorom snage 150 ks (110 kW) i okretnim momentom od 380 Nm pri 1500 o/min ispod poklopca motora. Sa svom mehanikom bruto masa vozila povećana je na 4.400 kg.
Izložbeni primjerci na sajmu Salone del Camper 2018 nadopunjeni su parom modela Ducato Maxi, tegljač-kabina u rednoj konfiguraciji. Na jednom kraju je tegljač-kabina s posebno elegantnim i tehnološki naprednim značajkama, primjerice pločom s instrumentima s detaljima u sivoj aluminij boji „Techno-trim”, zakretnim vozačkim sjedalima, regulatorom brzine, robotiziranim mjenjačem Comfort-Matic sa 6 brzina, kožom presvučenom ručicom mjenjača i 16″ kotačima od lake legure. Na drugom je kraju redno izloženog vozila nalazi se šasija, savršena baza za kampere A-klase koja posjetiteljima pruža fascinantan pogled na motorni prostor modela Ducato kojim dominira motor 2.3 Multijet2 snage 180 ks (130 kW) s okretnim momentom od 400 Nm pri 1500 o/min, u kombinaciji s robotiziranim mjenjačem Comfort-Matic sa šest brzina.

„Predvodnik na putu do slobode”

„Predvodnik na putu do slobode” koncept je koji skriva jasno značenje. „Sloboda” je ono što tvrtka Fiat Professional obećaje kupcima jamčeći dostupnost rješenja za sve probleme s kojima bi se mogli susresti tijekom godišnjeg odmora. „Predvodnik” označava činjenicu da marka nudi jedinstven niz posebnih usluga bez premca u svijetu kampera. Tim stručnjaka se od 2003. godine brine za kupce kampera i njihove potrebe. S vremenom se tim proširio, poboljšao i unaprijedio svoje vještine kako bi se još više približio kupcima i lakše udovoljio njihovim potrebama.
Sposobnost slušanja kupaca, koja započinje u pozivnom centru službe za korisnike i nastavlja se kroz servisne radionice Fiat Professional, omogućuje učinkovito zadovoljavanje potreba kupaca, ali i njihovo predviđanje unaprijed. Servisni koncept ide od asistencije do brige za kupce na godišnjem odmoru kroz kontaktiranje s njima. Pozivni centar Fiat Professional u 51 državi diljem Europe 24 sata dnevno i sedam dana u tjednu odgovara na pozive na besplatni dežurni broj posebno namijenjen korisnicima kampera. Dvadeset ambasadora marke brzo rješava sve vrste problema i, ako je potrebno, poziva tehničke odjele tvrtke Fiat Professional.
Obećanje bezbrižnosti koje Fiat Professional nudi svojim kupcima obuhvaća i program „Mopar® Vehicle Protection “Maximum Care” Camper” koji im omogućuje produljenje jamstva na mehaničke i električne dijelove te pomoć na cesti za razdoblje do pet godina. Od ove godine vlasnici se mogu upisati u roku 12 mjeseci od prve registracije vozila.
Drugo, ne manje važno područje jest odnos uspostavljen istraživanjem svih najnovijih komunikacijskih tehnologija, primjerice, web-mjesto fiatcamper.com (dostupno na devet jezika i s više od 70 tisuća posjeta mjesečno) na kojem korisnici kampera mogu prikupljati i provjeravati informacije o stanju održavanja njihova vozila, zatim društvene mreže na kojima se nalazi informacije i savjeti za zajednicu kampista u stvarnom vremenu, pa i mjesečni bilten koji se šalje svim zaljubljenicima u uživanje na otvorenom diljem regije EMEA.
Snažan timski duh korisnika kampera prenosi se i putem virtualne zajednice tvrtke Fiat Professional za rekreativna vozila, s 56.000 pratitelja na Facebook stranici posvećenoj modelu FiatDucatoCamper.

Nov identitet

Dva osnovna pojma koja se rabe kada se govori o proizvodima i uslugama tvrtke Fiat Professional su „neprekidno poboljšanje” i „specijalizacija”. Ta dva koncepta potiču i napredovanje marke u komunikacijama i stvaranju veze s krajnjim kupcima, odnosno kupcima rekreativnih vozila. Tržišno pozicioniranje usavršeno je i razvijeno u proteklih nekoliko godina. Središte komunikacija prebačeno je s opisivanja jedinstvenosti proizvoda i usluga na kompletniji pristup.
Fiat Professional „predvodnik je na putu do slobode” zato što izvrsnost proizvoda i usluga jamči maksimalnu fleksibilnost i slobodu za korisnike. Njegova je pozicija utvrđena kroz aktivnosti i akcije koje su dosljedne u svim kontaktima s kupcima, od deset međunarodnih sajmova koje marka posjećuje svake godine do komuniciranja na svim većim društvenim mrežama.
Cilj koji se želi postići jest obraćanje kupcima tonom potpuno kvalificirane marke, rabeći konzistentne poruke i usvajanjem jasno definiranog vizualnog identiteta, naravno sukladno onom marke Fiat Professional.
Putovanje započinje s novim logotipom „Fiat Professional za rekreativna vozila” Ime i logotip dodatno ističu specijalizaciju marke Fiat Professional i pokazuju koliko predano radi u sektoru rekreativnih vozila. Nov identitet potvrđuje iskonsku narav lidera u sektoru rekreativnih vozila, a kupcima će biti predstavljen na svim sajmovima, počevši od onog u Düsseldorfu.

zadnje novosti

Slažem se