Radite i putujte uz maksimalnu bezbrižnost
Novi Ducato uvijek znači vožnju uz maksimalnu sigurnost i performanse. Zapravo, uključuje najsofisticiranije kontrolne tehnologije kojima se može lako i brzo upravljati iz putničke kabine.
SERVO SUSTAV UPRAVLJANJA
Sva vozila standardno se opremaju sa servo upravljačem, za lakše parkiranje.
Kao dio standardne opreme u 130-150-180 MultiJet izvedbama je Servotronic, promjenjiva kontrola servo sustava koja smanjuje napor okretanja upravljača gotovo za polovicu u usporedbi sa standardnim hidrauličkim servo sustavom upravljanja i jamči maksimalnu preciznost vožnje pri visokim brzinama.
TEMPOMAT
Tempomat omogućuje vožnju pri željenoj brzini bez pritiskanja papučice gasa.
- Idealno za duge vožnje autocestom.
- Može se automatski deaktivirati uporabom kočnice ili spojke ili pritiskom na odgovarajuću tipku.
Limitator brzine sprečava nehotični prelazak odabrane brzine (dostupno samo uz 130 KS i 150 KS 2.3 litrene motore).
- Idealno za koncentriranje na vožnju i izbjegavanje prelaska ograničenja brzine uz potpunu sigurnost.
Limitatorom brzine može se upravljati lijevom ručicom na stupu upravljača.
TRACTION
Ovaj pametni sustav elektroničkog diferencijala jamči bolje upravljanje i sigurnost čak i na neravnom terenu:
- za kretanje na skliskim površinama, blatu, pijesku ili snijegu, sustav smanjuje okretni moment pogonskog kotača koji proklizava i prenosi ga na kotač s boljim prianjanjem, čime se vraća dobro držanje podloge
- bez povećanja mase vozila
- može se aktivirati do 30 km/h i samo ako je to potrebno, koristeći specijalnu tipku.
KONTROLA BRZINE PRI SPUŠTANJU
Ovaj sustav vam omogućuje kontrolu brzine na nizbrdici do 50%, bez pritiskanja papučice kočnice ili gasa, tako da se možete koncentrirati samo na vožnju.
ELEKTRONIČKA KONTROLA STABILNOSTI (ESC)
Elektronička kontrola stabilnosti koja novi Ducato čini jednim od najsigurnijih kombija u njegovoj kategoriji, uključujući:
- Zaštita od prevrtanja
- Nova, dodatna podrška za ESC, kako bi se zajamčila stabilnost vozila čak i u situacijama kada je rizik od prevrtanja veći, kada je središte ravnoteže vozila posebno visoko zbog tereta, ili u slučaju pretjeranog poprečnog prianjanja.
- LAC – elektronička kontrola opterećenja – ocjenjuje opterećenje vozila i središte ravnoteže kako bi se namjestilo djelovanje ESC-a
- ASR – funkcija kontrole proklizavanja sprečava okretanje jednog ili oba pogonska kotača u prazno
- MSR – tijekom prebacivanje mjenjača u niži stupanj, ovaj sustav smanjuje okretni moment motora kako bi se spriječilo blokiranje pogonskih kotača
- Hill Holder, nezamjenjivi sustav za kretanje na uzbrdici koji održava tlak u kočnicama kada se papučica kočnice pusti te time sprečava kotrljanje vozila u nazad, što olakšava kretanje na uzbrdicama.
- HBA: hidraulička pomoć pri kočenju koja povećava tlak u kočnicama u slučaju naglog kočenja.
SUSTAV UPOZORENJA NA IZLAZAK IZ VOZNE TRAKE (LDWS)
Sustav pomoći vozaču projektiran za detekciju nehotičnog izlaska iz vozne trake, čak i u uvjetima slabe vidljivosti.
- Aktivira se kada vozilo prijeđe 60 km/h i u slučaju manevara za koje detektira da su nehotični.
- Čim se vozilo približi oznaci vozne trake, akustički signal i indikator upozorava vozača o mogućem riziku.