Kada Fiat Professional zove, Chuck Norris se javi

Kada Fiat Professional zove, Chuck Norris se javi

Poznati glumac, čiji legendarni i neuništivi lik je također vrlo popularan na Internetu, ironična je inkarnacija vrijednosti brenda Fiat Professional i pojavit će se u novoj reklamnoj platformi koja će se emitirati u lipnju.

U skladu s novom reklamnom platformom koja će biti emitirana u području EMEA tijekom lipnja, Fiat Professional predstavlja svojeg novog fantastičnog ambasadora brenda: Chucka Norrisa, poznatog američkog glumca, filmskog producenta i majstora borilačkih vještina. Tijekom prethodnih nekoliko godina njegova popularnost na Internetu, uz već  uspješnu karijeru na malom i velikom ekranu u cijelom svijetu, samo je porasla: još od 2005. godine legenda i postupci njegovog „neuništivog“ lika donose nam viralni sadržaj – „činjenice Churck Norrisa“ – koje su ga pretvorile u kultnog heroja Interneta i pravi globalni web fenomen.

Svaka digitalna i društvena platforma puna je mema s Norrisovim nevjerojatnim i ironično nadrealnim postupcima koji su doprli do nevjerojatno velike publike: njegovo ime u Google tražilici daje oko 12 milijuna rezultata i 888.000 video snimki na Youtube s milijunima pregleda. Njegova Facebook stranica ima gotovo 6,5 milijuna „lajkova“, u 45 država. Svjetski fenomen koji priopćava, sa simpatičnom ironijom, poruku o impresivnoj ustrajnosti, snazi i posvećenosti, koja privlači publiku svih generacija zahvaljujući velikoj pristupačnosti svojeg lika.

Te karakteristike, vrlo naglašeno prikazane, čine Chucka Norrisa pravom inkarnacijom vrijednosti brenda Fiat Professonal: ustrajnost, pouzdanost, dinamičnost, sposobnost i bliskost s korisnicima. Osim toga, istraživanja diljem Europe pokazala su da je najbolji ambasador brenda glede relevantnosti, afiniteta i privlačnosti za profesionalne korisnike. Srećom, ne morate biti Chuck Norris ili imati njegove nadljudske sposobnosti kako biste bili majstor u onome što radite: jednostavno imajte povjerenja u liniju Fiat Professionala, razvijenu kako bi zadovoljila stvarne potrebe korisnika sa širokom ponudom koja se nastavlja povećavati.

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.